~~CinTa... Ku InGiN BaHaGia~~

BuLaN CaLLaLiLy | Tuesday, August 09, 2011 |
1Comment


Dia pernah berkata
Aku takkan temui bahagia
Selain darinya
Saat aku meninggalkan dirinya
Ketika lukaku kian parah

Mereka pernah berkata
Aku akan temui bahagia
Bersama insan lain
Saat mereka meninggalkan aku
Membuat aku semakin terluka

Kau pernah berkata
Kau akan membuat aku bahagia
Sehingga ke hujung nyawa
Menjadi yang terbaik
Dalam hidupku semampumu

Hakikat ku lalui
Kutinggalkan dirinya
Kerana aku
Tidak mahu lebih terluka
Tidak mahu lebih kecewa
Tidak mahu hidup terseksa
Menanggung derita
Jiwa dan perasaan

Dalam perjalanan mengubati luka
Aku temui mereka
Yang mahu aku lebih bahagia
Bersama yang lain
Sedang mereka sendiri tidak tahu
Apakah aku akan bahagia
Yang pasti
Lukaku semakin parah

Kau hadir beriku senyuman
Jiwaku rasa tenang
Perasaanku rasa damai
Namun mengapa
Jauh disudut hatiku
Masih terasa pedih
Terasa seksaan yang amat mendalam
Jiwaku semakin merintih

Semakin aku menyayangimu
Semakin hatiku rasa pilu
Bagai dihiris sembilu
Semakin jiwaku merintih
Semakin aku menyintaimu
Semakin aku menangis
Bagai luka berdarah kembali
Sedangkan bibirku menyulum senyuman

Cinta
Bukan aku tidak bahagia disampingmu
Bukan aku tidak redha hatiku dimilikimu
Namun aku sendiri tidak tahu mengapa
Mungkin aku takut
Akan kehilanganmu
Takut terluka untuk kesekian kalinya
Luka yang pasti tiada penyembuhnya

Tolonglah aku cinta
Jangan sakiti diriku lagi
Ubatilah kelukaan ku ini
Jangan biarkan ia semakin parah
Bawalah aku menuju bahagia
Yang pernah kau janjikan
Aku pastikan menurutimu
Kerana aku cintakanmu


~~BuLaN DiTuTuP aWaN~~

1 comment:

Abang Karu said...

pasti kau kan bahagia juga nnt...kerana kau jua berhak memilikinya

Powered By Blogger