~~HaTiKu MiLiKMu~~

BuLaN CaLLaLiLy | Saturday, February 04, 2012 |
1Comment
Cinta kita harus Berbunga
Di mana-mana
Harus Ceria dan Mesra
Harus Indah dan Damai
Harus Setia dan Bahagia
Harus Segar dan Mekar
Harus Jujur dan Ikhlas
Harus Murni dan Suci di dalam hati


"Serahkan hatimu pada Allah...
baru kau serahkannya pada hambaNYA"
Telah aku cuba sedaya upaya 
Untuk tidak menyayangimu
Untuk tidak mencintaimu
Namun aku tidak mampu 
Menepis semua itu

Saat kau ingin menjauh
Saat kau ingin tinggalkan aku
Mengalir airmataku membasah pipi
Dan saat itu hatiku berbisik
Aku redha atas segala ketentuan Ilahi
Namun aku tidak berdaya
Memadamkan rasa kasih ini

Ingin aku nyatakan
Ikhlas... aku cintai dirimu
namun lidahku kelu
Memandangmu.. aku terdiam seribu bahasa
Sedang hatiku meronta-ronta
Aku tahu.. kau dapat merasakannya
Namun hatimu bukan untukku

Ku Lepaskan kau pergi
Mencari redha Ilahi
Dan aku bersyukur pada Allah
Mempertemukan aku denganmu
Kerana cintaku padamu
Benar-benar telah membuat aku
Sangat-sangat mendambakanNYA

Lalu aku sedari
Inilah Istikharahku yang lalu
Dan ketahuilah
Kasih sayangku... cintaku padamu
Lillahi Taala...
Termakbullah doaku
dan janjiNYA adalah BENAR.


BuLaN~~ SUBHANALLAH~~


1 comment:

Abang Karu said...

salam singgah di petang hari.... :)

Powered By Blogger