~~DaLaM LauTaN CinTaMu~~

BuLaN CaLLaLiLy | Saturday, December 17, 2011 |
0Comment
~~DaLaM LauTan CinTaMu... aKu HanYa SeTiTis HuJaN~~


Perjalanan hidup harus aku teruskan
Aku bangun meninggalkan masa silam
Masa silam yang penuh kelukaan
Dan tiba-tiba
Langkah ku terhenti di sini
Ada suara yang memanggil ku
Ada tangan yang menyambut ku
Andai ini takdirnya
Aku sudi terima

Antara sedar dan tidak
Banyak janji yang terlafaz
Dua hati dibuai rasa
Jiwa raga dimengerti
Hati budi diselami
Aku redha ketentuannya
Kala cinta berwarna ceria
Aku dikejutkan sang halilintar
Yang membelah langit
Ku lihat mega mendung berarak

Hanyut aku ke tengah lautan
Berarak bersama hujan
Tiada arah yang mahu dituju
Fikiran ku buntu
Naluri ku merintih
Tiada kata pemutus
Ku cari diri ku dalam denyut nadi mu
Ku intai diri ku dalam hati mu
Tidak ku tahu aku di mana

Ku lihat derai hujan yang jatuh
Hilang bersama air laut yang bergelora
Maka mengertilah aku
Hadir ku tidak ku temui
Cinta ku tidak terkesan
Pada secebis hati mu
Kau biar aku dengan persoalan
Sedang kau tahu
Aku pasrah
Segala keputusan mu



~~BuLaN~~Seandainya kau fahami diri ini 
dan mengerti akan isi hatinya~~

No comments:

Powered By Blogger