~~Ku InGin Kau TaHu~~

BuLaN CaLLaLiLy | Sunday, December 04, 2011 |
0Comment

Andai kau bertanya
Mengapa aku cintai dirimu
Andai kau bertanya
Mengapa dirimu amat ku sayangi
Andai kau bertanya
Mengapa aku tidak dapat melupakan dirimu
Aku tidak punya jawapan
Aku tidak punya alasan
Bagi setiap persoalanmu itu

Yang aku tahu
Ku cintaimu Ku sayangimu 
Setulus hatiku
Seperti mahumu
Dan ku sedari diri ini
Apa adanya aku
Tiada rupa tiada harta
Yang ada hanya
Kejujuran dan keikhlasan

Sayang
Tidak pernah aku cintai seseorang
Seperti aku cintai dirimu
Tidak pernah aku titiskan airmata
Saat aku rindukan seseorang
Seperti aku titiskan airmata ini
Saat aku teramat rindu padamu
Tidak pernah aku mendiamkan diri
Saat hati aku tergores
Seperti aku mendiamkan diri kini
Saat kau gores hatiku luka
Saat kau menyepikan diri

Kala rindu aku membara
Kala rindu tidak tertanggung lagi
Aku tidak bisa menyepi diri lagi
Aku rindu suaramu
Aku rindu kata-katamu
Ingatanku hanya padamu
Ku cari dirimu
Ku kejar bayangmu
Walau di mana jua kau berada
Sesungguhnya ku ingin kau tahu
Ikhlas….
Aku Sayang Padamu


~~BuLaN:~semuanya kerana ALLAH TA'ALA~~

No comments:

Powered By Blogger