~~TuHaN... BeRi aKu CinTa~~

BuLaN CaLLaLiLy | Saturday, May 28, 2011 |
0Comment
'Semakin kuat kita berlari mengejar kasih sayang ....maka akan semakin jauh ia meninggalkan kita. Jangan cuba mengejar nya....pikat lah ia agar ia datang dengan sendirinya.'

~TuHaN... BeRiKanLaH aKu CinTa~


Bibir mengukir senyuman
Hilai ketawa kedengaran
Bukan tanda aku bahagia
Aku hanya berpura-pura
Aku hanya bersembunyi
Di sebalik derita hati
Aku tampak bahagia
Dalam dunia fantasi
Ciptaanku sendiri
Sedang kala aku sendirian
Airmata menjadi teman setiaku
Tiada siapa yang tahu

Ada rahsia yang tersimpan rapi
Nun jauh di sudut hati ini
Sejarah silam yang menyakitkan
Meruntun jiwa dan perasaan
Tidak mudah untuk aku melupakan
Jauh sekali meredhakan
Hati ini dihiris bagai sembilu
Namun luka tidak berdarah
Parut jua tidak kelihatan
Berkurun lama tersimpan
Tidak pernah ku temui jawapannya
Bagaimana untuk aku melupakan segalanya
Jauh sekali cuba untuk mengubatinya
Tiada siapa ambil peduli

Ku menyusuri kehidupan ini
Ku redah ranjau onak dan duri
Ku lewati dusta dan nista
Ku cuba bina mahligai bahagia
Namun aku tertewas
Antara cinta dan kasihan
Antara penghormatan dan pengkhianatan
Lalu ku tinggalkan segalanya
Membawa sisa-sisa harapan
Tidak mahu aku berpaling lagi
Mengingati keperitan semalam
Entah sampai kapan aku harus begini
Entah bila akan ku ketemu bahagia
Ketemu cinta sejati ku
Aku pun tak tahu

Semakin aku tercari-cari cinta
Semakin aku gagal menggapainya
Lalu aku biarkan saja semuanya berlalu
Aku redha dengan ketentuan yang mendatang
Aku terima segala pemberianMu
Berlari untuk menjauh pun tidak
Apalagi mengejarnya
Hanya doa ku panjatkan
Hanya restuMu yang ku pinta
Moga aku dikurniakan cinta
Moga aku temu bahagia
Moga aku bisa lupakan segala derita







Gratisan Musik

~~BuLaN~~ aKu PasRaH~~

No comments:

Powered By Blogger